TakuTnYe!!

lagi KETAKOTAN!!!!! HAA..TAKOT X?TAKOT X?



meneruskan ketakotan HAA..TAKOT X?TAKOT X? sebelum nih

GHAQHAGHAQHAGHAQHAGHA!!! (gelak takot)

moh kita kongsi-kongsi lagi jenih2 ketakotan yang sering menakotkan maknusia


takot no 5 : takot ujian (tertaphobia)
seringkali menghantui pelajar2 sekolah..UPSR (Ujian Paling `Susah` Rasanya..),PMR (Peperiksaan `Menakotkan` Remaja)  dan SPM (Soalan `Paling` Mencemuihkan)..tak terkecuali pelajar tahun petama universiti..naik second year final exam pon tak dapat masok..kdatangan tak cukop..hakhak




takot no 6 : takot angka (arithmophobia)
haa si penakot2 no. 5 akan automatiknya takot no. 6...
`brapa laa rezat aku??`..
`brapa laa rezat mmbe baik aku,atas aku kah..xley jadi..lau atas aku,aku tukaq mmbe baik lain..`..???...





takot no 7 : takot darah (hemaphobia)
suatu hari sepasang kekasih bedua-duaan di tepi tasik..hinggap seekor nyamuk di tangan si awek..si marka menampaq manja tangan awek itu,tepat ke nyamuk tesebut dengan niat menunjukkan beliau caring..
namun...si awek yang hemaphobia lantas lari meninggalkan beliau akibat takutkan darah..
padahal ciput sangat darah nyamuk tu haa
berakhir di situ kisah cinta depa..sob3..




takot no 8 : takot cabut gigi (odontophobia)
yg ni mesti ramai yang takot..bukan takat kanak2 tadika,nenek2 yg zaman depa takdak tadika pon takot menjadah ni...seram ceqq oi nengok doktor bawak merton(tukul),paku,gergaji malah gerudi untuk cabot gigi kita..`eiiyy tak kuase`..kata Usop si sotong.





teruskan mood TAKOT anda setiap kali membaca HAAA..TAKOT X?TAKOT X?

GHAQHAGHAQHAGHAGHA!!...uhuk3..(telajak gelak takot)

Tiada ulasan: