Coke Pepsi Penyebab Cancer!!


Entry sebelum nie nie diceritakan mengenai ramuan hebat COCA COLA.
kali nie coke penyebab kanser.So semua amik perhatian..Seperti semua sedia maklum kanser merupakan pembunuh yg utama di Malaysia.Andai kita dapat hindari diri kita dari semua ini sama2lah kita usahakan..

*klik untuk pembesaran


Jadi harap kita semua mampu mengelakkan dari minum minuman yang kita sedia maklum membahayakan nyawa kita..terdapata pelbagai lagi minuman yang ada dipasaran pada msa kini.

Jom join bloglist maira..

15 comments:

fazilzura said...

mmg x bagus pun minuman ni ..

now kalau beli pun wat bersihkan tandas

fazilzura said...

*** salam kenalan dr zura

Azlan The Type Writer said...

penyebab kanser pulak???
dulu kata penyebab tulang reput...

MiSzy DiaN said...

huhu.. suka minum cola..
eehh ni mcm header baru jak kan.. :)

◕‿◕ fieza ◕‿◕ said...

anda di-tag yea sygg

http://fiezamirza.blogspot.com/2011/05/2nd-ga-potretkan-aku.html

kim heeruul said...

pasni kalau gi mcd kene minum air sprite je la..
bahaya2..

MaiRa QuEeN said...

@fazilzuratau xpe...gula pon bnyak..

MaiRa QuEeN said...

@fazilzurasalam knalan jgak..

MaiRa QuEeN said...

@Azlan The Type Writerdah benda xelok2 mcm2 la..

MaiRa QuEeN said...

@MiSzy DiaNjgan la mnum lagi...ye baru..kande kite buatkan..hahaha

MaiRa QuEeN said...

@◕‿◕ fieza ◕‿◕ok2..

MaiRa QuEeN said...

@kim heeruulkne tukar la..

p@kcikLie said...

keluarga PCL dah lama tak minum minuman bergas...

salam singgah n follow.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

akak dah lama tak minum minuman bergas.mmg larang anak2 minum

blackroses said...

hi dear..follow sini..