Sandiwara ke nie??Umpama melukut di tepi gantang..

Salam...semua readers..bape ari nie aku kurang ok sikit sebab aku tak tahu kedudukkan aku sekarang..aku pon suke semua sandiwara ni...buat aku sedar diri dah sekrang..kalau tak memang aku nk stop je blogging tapi aku pikirkan kawan2 yang merayu kat aku supaya tak stop.aku ade kat sini selepas bape ari aku tak update..Tak pe la..aku masih tunggu walau takde jawapan...biarlah mase yang tentukan...mungkin aku yang salah..aku pon tak pasti tapi terima kasih sebab buat aku mcam nie...Seyez aku malu..sebab tu la aku nak lari dari dunia blogging nie..Aku sabar je tahan caci maki orang demi sesuatu tu...tapi takpe aku masih kuat untuk ade dalam dunia nie...kalau ade yang mampu bagi aku jawapan bagilah...Maaf Semua readers dan follower aku..walaupon aku tak update aku tak sangka BLOGLIST JEMPUTAN KEDUA aku mendapat sambutan.Aku ingat nak buka penyertaan sampai sebulan tapi aku dah tutup dalam masa 3 hari sebab nanti ramai sangat lak..Terima kasih atas sokongan korang semua buat aku..tanpa korang semua aku bukan sesiape dalam dunia blogging nie..Buat haters aku...Tq sebab kritik aku aku tambah semangat..Buat ANON-ANON kat blog aku nie yang selalu puji2 aku tu...terima kasih jugak...Buat Blogger yang meluat tgok aku bercinta..lepas nie korang tak nampak dah...ok fine...aku terima semua teguran...Pape pon aku masih dalam dunia BLOGGING NIE..

Puisi kat bawah nie bermakna ke hanya sandiwara?semua tak de jawapankan.??


ada rindu, untukmu

Entah sudah berapa ratus titik airmataku.. 
mengeratkan rindu dan kenangan tentangmu 
dalam kemegahan perasaan
Lekang
Tentangmu yang tak mampu kutepikan, 
apalagi kulupakan
Tentangmu yang setia kujaga 
dan kusimpan rapi di sudut hati terdalam. 
Inilah kuasa pilihanku
Inilah yang tertulis di hatiku 
aku mencintaimu. 
Jika kamu izikan, 
aku ingin tinggal di rumah hatimu 
sampai kamu bosan. 
Dan seterusnya 
berada dalam naungan mata beningmu…
jika kamu izinkan

Puisi sape ek?tah la..aku pon tak tahu..sandiwara ke nie??bagi la aku jawapan nape menyepi macam nie??

Ok!buang jauh2 semua nie..aku perlu bangun semula..terima kasih sahabat IWAN,FAIZ sebab sabar pujuk aku supaya ade kat sini..tak lupa jugak buat EYDA,AINA,HEZIQA,FARIERA,FIERA,MAWAR,FARIS...Tq korang bagi semngat kat aku..sayang korang giler2..
EYDA entri pagi tadi buat maira nangis lagi...ENTRY  nie la...hukhuk..terharu....wlaupon kite kenal dalam dunia blogging tapi persahabatan ini sangat bermakna buat maira...

Buat semua readers dan followers korang pon sangat bermakna..terima kasih semua...

wasalam..

8 comments:

Doktor Cinta said...

alhamdulillah kembali..smngat baru ok...jgan down lagi..awak masih ada kawan2 yang akan mnolong..:)..

::Mastura Zakaria:: said...

sampai mati masalah tak akan henti mengejar..kita akan jadi lemah sekiranya takut hadapi masalah..jadi...hadapi masalah..itu akan mematangkan kita.. nasihat bukan sebagai hanya seorang rakan blogger tapi jugak sebagai seorang kakak pada adiknya...


semoga maira tabah....

MaiRa QuEeN said...

@Doktor Cintatq atas sokongan awak..

MaiRa QuEeN said...

@::Mastura Zakaria::tq sis..maira akan cbe tabah...wlaupon payah..

blackroses said...

untuk myra...klik sini..akak tag myra

http://roziana81.blogspot.com/2011/05/tinggalkan-ia-sepi-disitu.html

I do I need Iman said...

sbarlah k maira. cam mawar pena ckp
to get a better life is to do all the mistake.
n make sure u learn from it key ;)

kami smue syg awak maira. tq k ;)

Farierahasanz said...

maira - sabar keyh . . sume org ade mslah . . pasal die tue ,maira jgn pikir sgt . . pape pun maira tetap ade ktrg lagi kan.??? tetap ade kwn2 lagi kan yg menemani.???

bg aku laa un , kwn lagi penting dr teett . .hahaa . .
*aku ckp ape yg aku rase . . maaf laa , aku taa pandai naa pujuk org sgt . .=)

waN Mohd Salim said...

kenape ni sayang