Mengape aku Lari dari rumah??


Lari rumah??ye la aku lari dari blog aku la..Salam semua yang tersayang entry nie aku nak buat anounment la pulak..lame tak buat..hehehhe..jom bace lagi kat bawah ape la pengunguman tu…jom bace ye…sila bace sampai habis…aku pakse ke??mane ade..ikut korang la..korang yang bace..
 
Aku jugak nak buat pengumuman kat korang yang aku nak story kat korang kenape aku menyepi dari dunia blogging..kenape aku hilang??nak tau kenape aku hilang???aku hilang arah..aku hilang punca aku down dan tak semangat blogging lagi tapi kawan2 tersayang aku tiap2 hari suruh aku blogging balik…kat dunia blogging nie la aku jumpe sahabat dan kawan2 yang sangat bermakna buat aku..dan kat sini aku juga nak celoteh kat korang yang aku bukan lemah nak berhenti setakat nie je..aku diam selama ni bukan kerana aku mengalah..aku manusia lemah..kadangkala tersungkur jatuh namun aku masih mampu bangun dan kembali lagi untuk kali ini bersama sokongan kawan2 tersayang KUNCI LOCKER, CIK TYEE, FAIZ(pedambar mawar), MAWARKUWADA, FARIERA, EYDA, HEZIQA, AINA, FARIS, FIERA, HAFIZ HAFIZOL dan sekutu dengannya…hehehehe…dan korang semua reader dan followers aku..dan kalau la nak tahu apekah konflik yang terjadi yang buat aku jatuh menjunam dalam tanah korang ikuti la entry aku selepas nie ya ng akan dikisahkan bersama dua sahabat tersayang KUNCI LOCKER dan CIK TYEE.

So untuk kisah selanjutnya tunggu entry aku lepas nie..Segalanya akanku kupas-sekupasnya..robek-serobeknya bersama sahabat tersayang nie..Spe??korang nie aku dah gtau kat atas tadi kan??tak bace betul2 la tu..kejap lagi aku gtau  lagi spe sahabat tersayang tu..tapi aku nak pesan yang nak bace entry kitorang nie korang kene bace betul2 tau baru korang tau konflik yang membuatkan aku jatuh dalam dunia blogging nie..tetapi biasalah manusia selalu tak suke melihat kesenangan orang lain.Aku blogger baru tapi dah kene cop retis la..otai la…gelaran2 nie kot buat aku jatuh menjunam..aku terharu walaupon aku dah tak dikenali dan diingati tetapi masih ade yang panggil aku retis dan otai..hahhahaha..Hope jangan persoalkan semua nie..kite semua same je..takde retis,,takde otai..same je..kite semua blogger..Teringat pulak kat trademark abg TENGKU NIZAM mase gathering aritu..”hai!saya BLOGGER..”ahahhaa….kelakar ingat balik dan tengs sangat abg tolong tengokkan blog maira…KUNCI LOCKER aku minta maaf sebab tinggalkan kau kejap aritu.Aku harap kau masih menanti aku…HEZIQA…akak rindu adik akak..lame tak dengar story..EYDA..hope eyda terus kuat..ape yang jadi antara kite same je..MAWAR..seyez rindu mawar sangat..sowy la lame tak online..FAIZ..terima kasih jadi sahabat yang memahami dan tak jemu pujuk maira kembali ke dunia blogging…kawan2 yang laen pon seyez rindu korang sesangat2…
 
Eh!lupe lak!!adoi termakan terlebih semut la nie..sahabat tersayang tu KUNCI LOCKER dan CIK TYEE….so ape pon korang tunggu tau…celoteh aku mati kat sini daa..ahahahha…ok bye..wasalam..

8 comments:

Along Usop said...

oh?? along bace abes??... aaaaaaa!!!


apeda.. kalau difikir sangat kata-kata orang.. memang tak ke mana la jawab nye..

entry pon.. jangan sembang pasal blogosphere semata2... ;P


*perenggan tu susun sikit... penat nak cari baris... =.=

HeziqaMushadadLee said...

adik lagi rindu akak...welcome back akak...rinduuu nak sembang dgn akak :)

MaiRa QuEeN said...

@Along Usophahahhaha..ok2..tq along...

MaiRa QuEeN said...

@HeziqaMushadadLeetq adik..

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

rindu ngan maira.. maira la antara kenalan terawal saya mase join dunia blog ne :)

Farierahasanz said...

waa , rindu giler kat maira.!!!

lame tunggu maira taw. .huhuu. .

n FYI , ir skunk da ta brpe aktif blogging kowt. . coz naa fokus kt study dulu . .nanti bile sume nye da setel , aii akan jadi CF bLek.! hwa3. *ta paham kowt ape yg aku ckp kan nie. hak3

NasZ said...

salam kenal..

dah follow awak..

jemput ke blog saya ye?

MOHD NASER.com

MerLe said...

biar la org nk kata apa pun.. yg penting kita tahu sapa diri kita & tahu mana baik buruk.. stay cool~