Pandai Ke Aku Berceloteh Kini BERDOT COM!!

Salam semua pembaca blog yang sudi datang membaca entry pada hari ini...Alhamdulillah akhirnya ctqueen.blogspot.com kini www.mairaqueen.com.sebenarnya hajat di hati aku ini sudah lama ingin menggunakan domain sendiri tetapi terlalu banyak halangan.Pada hari ini kira-kira sejam yang lalu dengan rasminya blog PANDAI KE AKU BERCELOTEH kini BERDOT COM.


 Dot Com..akhirnya..huhuhu..tengs sangat Tengku Nizam sebab tolong aku menguruskan hal BERDOT COM..setelah seminggu tertangguh proses mendot comkan(btul ke perkataan nie??eheheh) blog aku yang sebelum nie berbloggspot.Tah la ape la halangan sebenarnya aku pon tak tahu..Sekarang aku busy sikit dan kini aku akan kembali berblogging semula..sudah hampir sebulan aku menyawangkan blog aku nie..hehehe ayat pe yang aku gune nie...saje je nk gtau korang yang aku dah pkai domain..hehehehe...okey..
wasalam...

16 ulasan:

aslann berkata...

untunglahhh dah [dot]com...

Unknown berkata...

tahniah laa, check email ek, ade email dari tempat beli tu hantar, dgn no akaun sekali.. contact dorang untuk pertanyaan.

Amir Aidid berkata...

tahniah ! :D

Umar Faruq berkata...

ayat dah berbelit-belit sejak berdotcom nie.. excited sgt ker? hahaha... tahniah2.. jgn biar dot cot tu sia2.. branding tu.. :D

AZRI berkata...

wohooo..tahniah ye.maju dah.bagus bagus:D

Muslimah Optimis berkata...

wahhhhhhhhhh.. tahniah..

Syazwan berkata...

congrats. semoga lebih maju dalam blogging ^^,


jemput singgah balik teratak buruk sy. hehe

Unknown berkata...

wah wah wah dah ada domain sendiri.
kena bayar kan.
aku maintain guna blogspot je

Faizal Fredley berkata...

wah tahniah2..makin maju yer...

peNulis SeNjA berkata...

tahniah

AimiiiLove berkata...

tahniah awkkkkkkkk nak domain jugak :(

Mr.NS berkata...

pergh..tahniah....

Salim Harmanain berkata...

pergh...jeles ni...tahniah

Maira Quee berkata...

tq ye semua...

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

wah.. bst nye.,, dah rezeki MQ kan.. aku ni bile la nak berdotcom :(

pelesit budiman berkata...

good job..go for next target...!!!