Wajah Pandai Ke Aku Berceloteh..

Salam semua..sudah lama menyepi diri dari dunia blogging..Aku kembali lagi dengan berwajah baru..sekalung perhargaan aku tujukan buat teman-teman yang sudi membantu aku dalam proses bertukar rupa dan badan blog aku nie..terima kasioh aku ucapkan buat Tengku Nizam kerana membantu aku dalam menghasil kan header baru aku ni..OK tak header baru aku??jom kite tengok...
So,ape pendapat korang dengan header baru aku?? Aku kembali dengan berwajah baru dengan template yang baru..aku harap blog nie masih tidak dilupakan.

Pasal www.mairaqueen.com ni aku masih dalam proses lagi..banyak kekangan yang berlaku walaupon mudah saje proses nak menukar domain..insyaallah dalam masa terdekat bertukarla..header dah siap dulu..aku pon dah lama menyepi..so aku keluar kali nie dengan berwajah baru...aku harap blog aku boleh memberi sedikit info atau maklumat untuk dikongsi buat semua..

Terima kasih juga aku ucapkan buat Firdaus Kasim sebab tolong aku semasa blog aku mengalami masalah..tengs sangat atas tunjuk ajar tentang blog dan untuk tutorial cara menukar template sebab aku yang suruh buat..Terima kasih jugak nak ucapakan kepada kawan baek aku,.Kunci Locker..sebab banyak memberi sokongan kat aku..

Kali nie aku kembali berwajah baru dan semngat baru..moga kita sama-sama boleh berkongsi info dan maklumat.Maaf kepada pengunjung blog aku yang tak boleh nak melawat blog aku..Aku private blog dalam masa pengubahsuaian blog aku..

wasalam

5 ulasan:

peNulis SeNjA berkata...

semoga berjaya .. gud luck

Afsar berkata...

welcome back!!!

kunci locker berkata...

terbaek...hahaha..like this new blog..like3333...

Maira Quee berkata...

terima kasih semua!!

sya berkata...

welcum back sys gud luck for you !