Kebaikan Memiliki Payudara Yang Tidak Montok!!


Assalammualaikum semua...tengok ape tu??dah la sikit-sikit pandang...kaum laki korang jangan kenyit-kenyit pulak nanti dose..huhuhu..semua perempuan nak mesti idamkan aset-aset yang montok kan?tapi payudara yang kecil banyak manfaat tau. So,yang mane kecik2 aset korang tu janganlah serabut nak beli produk sini-sana..burst up la..payuda la..macam-macam ade..

Jom kite celoteh kebaikan payudara yang tidak berapa mantap nie..celoteh sikit-sikit just info buat semua..ayuh berceloteh!

Antara kebaikan atau keistimewaannya ialah...

1. Dapat mengelak gangguan seksual
setuju tak??aku setuju sangat sebab kalau biasa2 je takde la orang nak pandang2 sangat kan??kadang2 naek seram bile laki pandang pompuan atas bawah..begitu teliti sekali pandangannya. Bila tak tahan tengok mula nak meraba..parah nie..so dapat la kita elakkan or kuranglah sedikit risiko nie..sory la ek..aku celoteh tak susun ayat kot..hehehe


2. kepuasan seks lebih cepat
Mengikut kajian payudara yang kecil lebih sensitif dan lebih mudah terasa terhadap rangsangan. So, prosesnya akan berlaku dengan lebih cepat..nak tau lebih lagi google je ye..ehheheh

3.Berpakaian kelihatan lebih sopan
Mengapa jadi begini??mane taknye cube korang bayangkan..renungkan kalau perempuan berpayudara kecil dan montok berpakaian..tentu ada bezanya bukan??haish!!sudah la korang jangan bayangkan yang bukan-bukan pulak..kalau pakai baju mesti susah nak pilih ketat sini la situ la....so tutuplah dengan tudung bagi yang bertudung dan yang tak bertudung tu...tak tahu la aku..kene tutup ke??korang sendiri pon tahu kan??so pikir2 lah...

4.Tidur pelbagai posisi
Ye la bagi yang memiliki payudara kecil nie mesti tak ade masalah nak tidur macam mane pon seperti tidur meniarap tu..agak sukar dilakukan oleh golongan yang memiliki payudara yang montok..so lagi mudah la nak tidur or nak berguling-guling sekalipon..huhu..


5. Selesa walaupon tanpa Coli
Memiliki payudara kecil tentu tidak bermasalah sekalipon tanpa mengenakan coli kerana tidak perlu bimbang dengan keadaan payudara anda kerana bukan masalah besar bagi yang bersaiz kecil nie..Kalau memiliki payudara yang montok dan besar tentu sukar dan sudah pasti kehadiran coli sangat diperlukan untuk menampung payudara. Bercoli untuk tempoh masa yang lama membahayakan kesihatan ye..so pastikan memakainya tidak terlalu lama..

Aku harap perkongsian ini bermanfaat buat semua ye..so bagi peremmpuan yang berpayudara kecil anda bnyak keistimewaannya..jadi hargai dan bersyukur seadanya..
wasalam..


Celoteh Si Comel

30 019Readers Doakan Maira Queen Kurus..:

aimie amalina said...

gagagaggaa
hot entri ni
tap byk kebenarannya
gud2=]

Woofer Storm said...

ada betul gak kan?heheee

Woofer Storm said...

*baru perasan dia dah pakai domain..hehee

Kisah Hati said...

good info... tq for sharing is caring..heeee =)

ahmad said...

haha =.= !
lain mcm pulak kalu komen ..

Nyamuk Terbang said...

btl2
xsuka besar2 erkk okbai

Ku Azhar said...

erm....klau komen nie...hehehe ade org akan kta ku gtal x? hehehe

Aacklle said...

adek wat entry ni sbb adek nyer ni kecik ehh..??
yg gmbr biru tu adek nyer ker??
hahahah.... aduh...saye main2 jerr.. #faradayble

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

huhu... besar keck, montok ke x, yang penting pandai2 la jaga diri tu ye wahai gadis2 :)

EddyGeek said...

baca kena berfikiran terbuka. hehe tapi gambar tu sakit mata la. hoho~ apa2 pun nice info. :-)

Puteri magnet said...

adoi..hot entry!..tp betullah..s a women..mesti rase bersyukur dgn anugerah Allah..semuanya..ade hikmah..tak perlu bedah2..tak perlu krim2 berbagai..kang hilang anugerah tu..nyesal tak sudahlah gamaknye t..hehe..

justcallmeanis said...

waa good information :)

MaiRa QuEeN said...

aimie amalina:hot kot..ehhhe..info nie..

MaiRa QuEeN said...

woofer storm:lame da la berdomain..

MaiRa QuEeN said...

kisah hati:welcome...

MaiRa QuEeN said...

ahmad :komen je la..

MaiRa QuEeN said...

nyamuk terbang :syukur apa adanya..

MaiRa QuEeN said...

ku azhar:xdenye...

MaiRa QuEeN said...

Aacklle:seram bace komen u..hehehe

MaiRa QuEeN said...

puteri magnet:biase la..sharing2 la..

MaiRa QuEeN said...

justcallmeanis :Tq ye..

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

yg penting kita sbg pompuan pandai2 la jaga diri..sebab semuanya ALLAH dah jadikan.. :)

MaiRa QuEeN said...

♥CiK DuYuNG [Ca]♥:setuju dengan cik duyung..

Phat said...

good info..phat follow sini

MaiRa QuEeN said...

phat:tq..

amranaiman said...

erk.. haha mcm pnglmn sdri jer :P

MaiRa QuEeN said...

amranaimman:sy amik dr google..

Kak Long said...

kak long setuju..terima kasih sudi berkongsi info ni (^_^)

Makbed said...

menarik betui entry ko neh. Bagus-bagus.

lazaac said...

aku suka yg kecik2 nyer size jer... cute nyer.. :) muehehe...