Gambar Yang Ngeri dan Aneh!!!







Hai kawan2...korang jom tengok gambar yang unik dan aneh nie..saje je nk share dengan korang..
tapi ade jugak yang menakutkan dan menggelikan. So,jom kite skodeng tengok..takut ke?seram ke?aneh ke?geli ke?banyaknye soalan..hehhehe..tu korang nilai sendiri..
.
.
.
.
V





Eeww!!seram ke kawan2?ke aneh?ke pelik?hahahha...
komen kat bawah ye korang bnyak soalan aku tanye tu..jawab la ye..huhu..

wasalam..




Klik Sekali je sini..sudi2 la ye..huhu..tq




7 comments:

ieyza afieyna said...

tatoo je kan semua tu.. mcm betul2 pulak ade bintg sume tu.. hee

beckhrooy said...

Macam betul-betul pulak

Pupel Liyana said...

dashyat!!. haram tu nak mati kene siat-siat eii

MaiRa QuEeN said...

@ieyza afieynatu la..UNIK KAN..

MaiRa QuEeN said...

@beckhrooyyup

MaiRa QuEeN said...

@Pupel Liyanatau xpe...huhu

AnakLaut said...

salam?nk minta tlg?ajar saya pasal blog...xbrapa nk reti lah...