Panas!! Gambar Bercinta Yang Seksi dan HOT!!(Celoteh Cinta 1)

Ramai rupenye suke gambar yang HOT dan seksi..huhuhu…Jom tengok kat bawah ye...Salam semua readers dan followers yang sudi jenguk-jenguk ke blog picisan aku nie…Terima kasih ye semua..kali nie aku nak berceloteh mengenai cinta pulak ye.Sebelum nie dalam Edisi Panas Hati sekarang aku berceloteh lagi dalam edisi terbaru blog nie Celoteh Cinta.. Dalam Celoteh Cinta kali nie jom kite siasat madah-madah dan ayat bila orang dilamun cinta..huhuhu…
*klik untuk tmbesaran sempurna
Mule-mule jom kite tengok tanda-tanda bila seseorang tu jatuh cinta…
So, korang mengalami tak tanda-tanda kat atas nie?? Betul ke tak aku pon tak pasti la tapi macam tu la selalunya..jom kte teruskan ye….tengok ape  pulak pick at bawah nie…
*klik untuk tmbesaran sempurna
Wah! Ayat romantik bukan maen..indahnya bila ade sesorang yang ucapkan untuk kite kan??tapi seindah mane la kalau madah cinta nie skejap je hadir bile bercinta…
*klik untuk tmbesaran sempurna
Gambar kat atas nie bile korang tengok ape pendapat korang??mesti kebanyakkan orang akan fikir..so sweet…romantiknye…tapi setakat mane romantik bile bercinta nie…
*klik untuk tmbesaran sempurna
Gambar kat atas nie??betul ke sanggup bagi jantung hati macam nie??yang nie aku nak cakap dongeng je nie…hahahahha…biasa la tu macam selalu yang kite dengar tu “lautan api sanggup kuredah..gunung yang tinggi sanggup kudaki demi cintaku padamu”..boleh caye ker??
*klik untuk tmbesaran sempurna
Hah!tengok ape tue?sudahlah tengok sikit-sikit…fenomena HUG dan KISS nie seolah menjadi fenomena biasa sekarang nie tidak kiralah beragama ape sekalipon. Korang pon fikir nie perkara biase kan? Sebab dah selalu tengok kan…
*klik untuk tmbesaran sempurna
“I LOVE YOU” ungkapan yang selalu ditunggu oleh orang bercinta tetapi sejauh mane keikhlasan ungkapan nie oleh seseorang hanya orang yang mengucapkannya saje yang tahu. Erti cinta sukar diungkapkan kerana terlalu subjektif dan selalunya dinilai oleh individu mengikut pandangan masing-masing.

So..dalam Celoteh Cinta nie sebenarnye aku nak korang semua renungkan cinta yang bagaimana sepatutnya dan yang seharusnya. Celoteh Cinta kali nie aku hanya nak korang nilai sendiri dan aku akan rungkaikan dalam Celoteh Cinta dalam entry aku seterusnya ye..Jangan lupe jenguk Panas Hati ye…
Wasalam...

7 ulasan:

Abe Goreng berkata...

Jiwangnye entri. :D

Tak Senonoh Kat Bazar.

Maira Quee berkata...

Abe:tah la..huhuhu

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

kerana cinta sume nye leh jadi kn.. hehehe

Maira Quee berkata...

tp:btul tu...

arituarini berkata...

cuak aku tgok ..kih kih kih

Maira Quee berkata...

arul:hahahahhahaha

yoetama berkata...

:D hot hot,, thx