Pesanan Dia Buatku..





Hai semua..lepas solat tadi aku teringat seseorang...rase rindu pulak..tapi masing-masing sibuk je..
dah lame tak bertemu.Dalam setaun ade la sekali dua je jumpe..tapi "syukur dan sabarlah.."
Itu pesan die untuk aku..


*pinjam pic google...


Setiap kali lepas berdoa setiap kali solat..terngiang di telingaku kata-katanya..
"awak..ingat tau setiap kali solat jangan lupe doakan hubungan kite dan sebut name sy sekali...sebab sy buat macam tu..sy harap sangat awak untuk sy tp Allah yg tentukan...jd kite kne minta la klau kite nak macam tu"

lantas doa tadi aku sambung lagi..moga aku diciptakan untuknya..dan dia untukku tp Allah yg tentukannya..


*Doakan kitorang ye..sape die?perlu ke korang tahu?
it a secret..(^__^)

wasalam..

10 comments:

Mimi Suke Cupcakee said...

untunglahhh :D

Norlida Ramli said...

erm..staun staun jumpa sekali dua je?erm..mst cinta jarak jauh kn?

tp xpe..ida doakan smoga korang bahagia & jodoh korang smpai akhir hayat k :)

sweet je..hehe

wanie_mn said...

takpe bjumpa tak selalu, lagi Allah sayang dan berkat hubungan kalian. :)

p/s :
sweet ok bila 'dia' pesan mcm tu!!

TRIGYY said...

akk angkat kn.. hahaha

Liza Razak said...

saya doakan awak cepat ke jinjang pelamin yer :)

MaiRa QuEeN said...

@Mimi Suke Cupcakeealhamdulillah

MaiRa QuEeN said...

@Norlida Ramliyup..jauh...huhu...tq ida.

MaiRa QuEeN said...

@wanie_mnhopely like dat...tq..sweet kot..hehheh

MaiRa QuEeN said...

@TRIGYYudah2 la..malu2..

MaiRa QuEeN said...

@Liza Razaktq liza..