Pencarian Bloglist By Girl Pendamba

Salam nak join bloglist lagi..kali nie bloglist sahabat aku.
baek awak pilih saya nanti awak tak larat pujuk kalau saya merajuk..hahahha..
sebab saya sayang awak la saya join nie..
so sila pilih saya untuk letak di blog awak yang retis tu


SAYA BLOGGER GURL!
jgan awak tak tahu..rasenye selalu kte ckap kat fon suare saya garau ke hah??jgan tak tahu lak...hahahahahah

ok nak tag sape ek??
tag:

*yang dtag jgan terkejut..xkenal..salam knalan ye..

Nk join klik je banner comel tu..
wasalam..


7 comments:

Doktor Cinta said...

HAHA..mekasih join..retis?xd ar..haha..:)..pemilihan akan dilakukan juri pro..haa

Edy Zaidi said...

good luck

Pembawa_Wacana said...

Waaah....macam nak join jer...hehe

MaiRa QuEeN said...

@Doktor Cintanj jgak jadi bloglist..

MaiRa QuEeN said...

@Edy Zaiditq

MaiRa QuEeN said...

@Pembawa_Wacanadh tutp..huhuhu

HeziqaMushadadLee said...

haha/..suara akak suwit..hehe