Sandiwara Aku dan Dia Jadi Realiti..

Pertama sekali...nak ucap tq bnyak2 dekat semua kawan2 yg best aka blogger yg hebat2..sudi bagi sokongan dan dorongan buat aq..Dalam kebingungan..akhirnya dpat jawapan..tapi seyez malu sgat dkat orang tu sebab die tahu plak..kantoi dgan die lak..tp terus terang cakap asyik2 berbalas puisi smpai last2 aq jd bingung n keliru...xde jlan laen..bile bertanye asyik dibalas puisi.."tunggu puisi kanda seterusnya"itu la jawapan die bagi..huhuhu..dalam asyik berbalas puisi timbul salah fham plak..adoi!...sedey sgat hati nie bile dh melukakan hati die..mse bce2 puisi die rase down sgat..sebab teruk sgat ke aq nie buat orang sampai mcm 2..padahal aq masih belom memberi jawapan lagi..jawapan aq??sabau la..hahahahah,,,susah nk ckap seyez terkejut nie xhilang2..nasib aq xde sakit jantung...klu x..poii la den..huhuhu..sedey sgat bce puisi2 nie..
Salah aq ker die jd  sedey gini??aq bukan tak nak caye tp ape yg aq percaya selama nie  itu hanye sandiwara aq dan die tp ble die kate die seyez mane aq nak caye...kepade die.nak caye macam mane kalau bile tnye asyik gelak je..sakit hati nie tau tak?? tak suke keliru2 tak suke serabut2..fham x??huhuhu...nak gtau ingat saje ke  kate tacing or terase walaupun nampak main2..hakikatnye sedey tau tak hati nie..seolah dipermainkan..
itu la yg terpendam kat hati nie..keliru tau tak..tapi sekarang dh pasti da..

Tq ye untuk entry nie terharu sgat..Entri lamaran kot?? 
huhuhu..

puisi untuk orang nie

Aku jua punya rasa yang sama

Andai  kau tahu rasa hatiku..
pasti kau tak bertanya lagi..
jika manis yang kau
itu yang aku rasa..

andai kau pinta diriku buatmu..
relakah kau menerima adanya aku
aku punya seribu kekurangan..

andai kau sudi hamparkan kasih..
aku sudi berada di hamparan itu
menyambut kasih suci..

andai kau sudi pimpinkan aku berjalan..
kerana aku selalu goyah sendiri
goyah dalam khilafku..

andai kau sudi ingatkan aku..
kerana aku mudah lupa
lupa akan kurangnya aku..

andai kau adalah Adam buatku..
aku relakan diri
menjadi Hawa buatmu..

Andai kau dan aku takdir menyatu..
aku hamparkan seluas lautan
terima dirimu buatku..

mawar pena


10 comments:

waN Mohd Salim said...

huhuhuhuhuhuhu

Eyda Syahida said...

malu2 kuceng korang ni kan? hantuk kepala baru tau. hahaha

MaiRa QuEeN said...

@waN Mohd Salimhhuhuu..pe..xfahm2 lak 2..menci2...

MaiRa QuEeN said...

@Eyda Syahidasadisnye..smo2..

Afsar said...

Tahniah!!!!!

Jemari MonteL said...

wehhhh...... ko ngan ahdik akoo??? bakpo ako ketinggalan nihh... haisshhh.....

Nurul Afifah said...

love story terbaekkk... >.<

excited .!

HeziqaMushadadLee said...

pergh!terbaek..hehe
^^

Farierahasanz said...

ahakz.!!! romantik kowt . .
oke laa. .kire serasi kowt . .
same2 pandai berpuisi . . hahaa . .
teruje . .

kim heeruul said...

wah..romantik..men2 puisi..hehe