Coke Pepsi Penyebab Cancer!!


Entry sebelum nie nie diceritakan mengenai ramuan hebat COCA COLA.
kali nie coke penyebab kanser.So semua amik perhatian..Seperti semua sedia maklum kanser merupakan pembunuh yg utama di Malaysia.Andai kita dapat hindari diri kita dari semua ini sama2lah kita usahakan..

*klik untuk pembesaran


Jadi harap kita semua mampu mengelakkan dari minum minuman yang kita sedia maklum membahayakan nyawa kita..terdapata pelbagai lagi minuman yang ada dipasaran pada msa kini.

Jom join bloglist maira..

15 ulasan:

Azura R-Ju berkata...

mmg x bagus pun minuman ni ..

now kalau beli pun wat bersihkan tandas

Azura R-Ju berkata...

*** salam kenalan dr zura

Unknown berkata...

penyebab kanser pulak???
dulu kata penyebab tulang reput...

Diyanieee berkata...

huhu.. suka minum cola..
eehh ni mcm header baru jak kan.. :)

Fidza Nurl ❥ berkata...

anda di-tag yea sygg

http://fiezamirza.blogspot.com/2011/05/2nd-ga-potretkan-aku.html

kim heeruul berkata...

pasni kalau gi mcd kene minum air sprite je la..
bahaya2..

Maira Quee berkata...

@fazilzuratau xpe...gula pon bnyak..

Maira Quee berkata...

@fazilzurasalam knalan jgak..

Maira Quee berkata...

@Azlan The Type Writerdah benda xelok2 mcm2 la..

Maira Quee berkata...

@MiSzy DiaNjgan la mnum lagi...ye baru..kande kite buatkan..hahaha

Maira Quee berkata...

@◕‿◕ fieza ◕‿◕ok2..

Maira Quee berkata...

@kim heeruulkne tukar la..

p@kcikLie berkata...

keluarga PCL dah lama tak minum minuman bergas...

salam singgah n follow.

LM berkata...

akak dah lama tak minum minuman bergas.mmg larang anak2 minum

blackroses berkata...

hi dear..follow sini..