Ikhlas Yang Palsu!!!!!

Salam semua..ape itu ikhlas??
tak payah la nak cakap kan??mesti ramai yang tau.
Aku rase tertipu dengan keikhlasan seseorang yang aku percaya sepenuhnya suatu waktu dulu.Penah die mempersoalkan aku yang mengejar followers dan mengejar traffic..
Die menyatakan pada aku berblogging la dengan ikhlas..tapi ape yang aku tahu sekarang...sangat mengecewakan aku...aku dpat tahu semua nie dari sahabat aku..
Mengapa pandai sangat kau berlakon hah??
lakonan kau memang TERBAEK!!sebab aku tertipu dengan jayanya...kau menang!!
aku kejar followers sebab aku nak dari situlah datang pembaca blog aku nie..aku kejar traffic sebab aku nak tahu peningkatan penulisan aku..tu jawapan aku..
aku bukan sengaja untuk mengejar popular dengan cara yang tersangat bagus macam kau buat..KAU COPY KAU PASTE..kau tak pulak nytakan sumber..aku kecewa kerana aku pembaca setia blog kau..aku kecewa dan perkara nie buat aku rasa sedih sangat dan aku sukar lagi nak percaya setiap entry kau..Kau nasihat aku berblogging biar ikhlas..tapi ikhlaskah kau?

IKHLAS KAU PALSU!

Aku terlalu kecewa..aku tertipu..aku tak suke dengan COPY PASTE dan boleh bace sini Benci Copy paste(klik sini)..aku yang masih rabun dalam dunia nie..aku bangun dengan entry aku sendiri...walau tak seberapa aku tak menipu..cukuplah sampai kat sini aku percaya kau..
Aku tulis entry dengan cara aku sendiri bukan dengan COPY PASTE(klik sini).Aku harap kau berubah sebab kau patut sedar kau punya kebolehan sendiri dalam penulisan.Aku percaya setiap blogger punya kelebihan sendiri..kalau masih punya kekurangan kita boleh perbaikinya..
Aku harap semua ambil iktibar dari hal nie..nie bukan nak memalukan sesiapa cuma nak berkongsi lahirkan ikhlas itu seikhlasnya dari jiwa kita bukan hanya ikhlas dijadikan mainan sebuah kepalsuan...hal ini akan mengecewakan banyak pihak..

Wasalam..

5 ulasan:

Heziqa Yoo berkata...

haha!femes punye pasal

Sunah Sakura berkata...

awat ni dear? sape la yang buat maira kecewa ni... hurmmm... berblog dengan usaha sendiri lagi best kan?

aneff.marhfiz berkata...

hahaha lantak dia lahh .. yg penting kita tau siapa diri kita kann ? :)

dah dah tamo sedeh2 ^^,

MARIA LIZA berkata...

takpe sabar je le..dalam dunia ni memang susah nak cari yang ikhlas...

Akulah Pak Lan berkata...

tak ramai yang ikhlas