MR & MRS Hafiezy Mini Giveaway !


Rebut peluang menang Wang tunai RM50 : Top Refferal, Wang Tunai RM50 : Best Wishes , Monopod x 2 : Random.Org , 100 pcs Namecard Blog Vanilla & Chocolate + Bookmark . Siapa yang berminat sila tekan banner di atas . Terima kasih :)
UCAPAN KHAS:
Perkahwinan umpama Puzzle iaitu melengkapi antara satu sama lain. Jika tiada sebahagiannya maka ia tidak akan lengkap. Kelengkapan dalam satu puzzle perkawinan bukan hanya ada isteri, suami dan cinta kerana perkara utama yang menjadi nadi utama dalam perkahwinan ialah keikhlasan. Keikhlasan dalam semua perkara akan menguatkan akar umbi sebuah perkahwinan dan jadikan keikhlasan dalam agama sebagai tunjang utama inshaallah masjid yang dibina kerana Allah akan diredhai Allah. Semoga MR & MRS Hafiey berada dalam redha Allah hingga habis nyawa dikandung badan dan kemudiannya cinta kalian dapat bersemi di Jannah..Aminn...


2 ulasan:

Maria Firdz berkata...

Salam Ziarah dari Segmen yang sama... (^_^)

http://myfirdz-trulylove.blogspot.com/2014/04/mr-mrs-hafiezy-mini-giveaway.html

All the best and Good Luck!!!

Unknown berkata...

assalammualaikum.. Zara dtg bw peserta. terima kasih meriahkn mini ga pertama kami dan terima kasih atas tadahan doa.. amin yarabbal amin =') terharuuu.. all the best !